Gjennomsnittlig vurdering av 5 av 5 stjerner
es det er godt, men mit er desværre allerede gået i stykker cirka 2 uger efter jeg fik det hjem.
Vh GustavVar så taggad när jag köpte denna, då jag vanligtvis hatar det ”mjölkiga” i proteinpulver. Denna uppfyller sin funktion som proteinpulver men smakmässigt är den tyvärr en besvikelse. Har tidigare köp BCAA i samma smak som jag tyckte var supergod, men denna smakar inte alls likadant. Luktar gott i förpackningen men påminner om hostmedicin i både smak och lukt när det blandas med vatten. Provat även att blanda med juice men blev inte bättre.Simply delicious!Beste jeg har smakt! Bruker denne i puffet havre hver dag!Kaikki tuotteet mitä tähän mennessä ehtinyt maistaa, ovat olleet erinomaisen makuisia. Varmasti ostan uudelleen kunhan saan nämä ensin syötyä. Smaker - og blandes godt ut. Skulle ønske det fantes i mer enn 400 g. Super lækre! Mangler lidt mere gennemtrængende vanillesmag, men ellers super lækre.Kedelige, tørre. Jeg bryder mig ikke om den slags konsistens og ærger mig over at have købt en her kasse...Lækkert med chokolade stykker i, men meget tør og svær at komme igennem. Smagen er heller ikke helt on point.Det er min mening absolut den bedste protein bar. Er ikke tør og”syntetisk “ som mange andreLove the taste to add in my smoothieSmager af flere! Fantastiske barer.! Kæmpe fan!Bedste proteinbar jeg har smagt! Lækker og naturlig crunchy med de grove nødder. Hvis man er til müslibarer/nøddebarer går man ikke forkert med disse!Lækker Really delicious crunchy and freshJeg ELSKER dem. De smager pragtfuldt. 5 kæmpe stjerner herfra Tenkte det måtte være for godt til å være sant, MEN der tok jeg feil! FANTASTISK GOD! Smaker veldig godt! Med ekte vanilla!Riktigt godBeste jeg har smaktUltimate chokolate har en virkelig god smag Og blandes nemt i væsker, men jeg fortryder lidt at jeg også købte den med vanilje, da den ikke blander så godt i væsker og det føles som om man drikker tyk smeltet vanilje isGillar inte! Torr & fadd i smaken. Otrevlig konsistens. Knappt ätbar. Fy så besviken jag är! Aldrig mer.Den smager ik godt og er for tykHar alltid måttet tvinge meg til å drikke proteinshake, men det var før Clear Whey. Nå shaker jeg den før trening, setter i kjøleskapet og gleder meg til å drikke iskald nydelig bringebærsaft etterpå. Bare supre produkter til fin pris. Storfornøyd med alt! Helt sykt digg!!! God smag og lækkert at den kan rystet i vand Jeg kan godt lide produktet, men det smager for sødt. Enten er der for meget sukker eller sødestof i, hvilket gør at jeg ikke rigtigt har lyst til at bruge det. Man kan være nok så sund i sin daglige kost, men bruger man jeres produkt bliver man pumpet op med en masse unødvendigt sødestof. Smager lækkert!Den minder mere om slik end de almindelige proteinbarer og jeg glæder mig til at smage de andre varianterProduktet har skiftet konsistens og blevet grynet når man shaker den - det er ærgerligt - men smagen er den gode gamle smag Den bedste på markedetsmager godt og friskHelt utrolig god. Bruker den hver dag og den kombineres nydelig med soyayoghurt, banan, havremelk eller bare vann. Anbefaler å lage en shake av én eller to bananer, 20 gram pulver og 3 dl havremelk. Du kommer ikke til å angre. Innertier av Bodylab.Rigtig gode smage. Er nok mest vild med den med tropical pineapple.Det bedste chokolade proteinpulver jeg har prøvetGod vanilje smag, synes personligt den er bedst med mælk. Meget fint. Men mangler stadig at få dem uden kunstigt sukker. God smag, og passende størrelse. Super god og have med på arbejde, tur og alle andre steder. Jeg bruger mest min til kolde drikke, og den kan holde væsken kold i mange timer. De smager helt fantastisk. De går heller ikke i stykker eller bliver ulækre hvis de ligger mange timer i ryglommen på en cykeltrøje i regnvejr. Og så er de let fordøjelige - også for sarte maver. Det er min favorit, kunne den få 6 eller flere stjerne så fik den det!
Kan anbefales :DKitkat go home!
De her er en fantastisk erstatning for usunde snacks og vil helt sikkert falde i god jord/mave :) ENDELIG en vegansk proteinbar der smager godt :-)Love this product Hvis man er til milkshakes og søde sager, så er denne et rigtig godt valg.
Med skummetmælk og isterninger .
Smagen er kraftig, men god.
Hvis man ikke er til den kraftige smag, kan der blot blandes mere mælk eller vand i. Super gode har lige købt en kasse mereSynes desværre de har en alt for syntetisk / mærkelig eftersmag og vil ikke købe dem igen en anden gang. Fik afvide af Bodylab at de mindede om breakfast Shake der desværre er udgået, men synes bestemt ikke de kan sammenlignes. Ærgeligt at breakfast Shake ikke kommer igen. Helt fantastisk!!!!En rigtig god bar i den gode Bodylab klasse - kunne godt ønske mig en anelse mere karamel+salty smag - det ville give den sidste stjerne-)Uhm.... min klare favorit - bare god og lækker :-)Den er litt liten for å kunne riste godt nok. Ellers så er den veldig enkel å ta med seg og fint utseende.Smager fantastisk, og det er letopløselig. Underbart god. Inte alls lika torr som de flesta.Det kunne være meget bedre med et lidt højere isolate indhold, er virkelig så træt af folk skal ofre utrolig mange penge på at købe et rent protein pulver, som er fri for sødestoffer andre usunde stoffer som bliver brugt i protein pulver!Har en meget tynd smag.
Og så har den også en mærkelig lugt og bismag ved sig Beste proteinpulveret jeg har smakt. Så forfriskende og lett å drikke Nogen af de bedste proteinbarer jeg nogensinde har købt! ELSKER at de ikke er ligesom andre proteinbarer, men mere ligesom en müslibar med nødder. Og så smager de helt vildt godt, kan specielt godt lide "Peanuts & Caramel" :)))))Dette er en af mine yndlings bar sammen med mandel. Ikke sidste gang jeg køber dem Dejligt med forskellige smageIkke den bedste af jeres bars. Lidt grynet i smagenMin favorit. Smager fantastiskIkke den bedste af jeres bars. Lidt grynet i smagenSammen med den hvide er dette min favoritGodt produktOkay kvalitet og str. passerDen er nem og lave og smager super lækkert og er lav på kalorie tal så er rigtig god til både morgen-frokost og aftensmad eller som en snack efter træning eller som en lækkerbidsken i stedet for slik og alt muligt usundt.
Syntes dog 99kr er liiige lidt peperede.Den smager ikke af meget og har de der ireterrende hindbær kerner ISuper lækker og putte ovenpå pandekager, skyr osv og den er kalorie fattigsmager godtfavorittensmakar som medicin !!!! inte gott alls. Kommer aldrig köppa denna igen. Kom i posten til rett tid og blir spennende å prøve fremover. Super lækker De smager ikke godt og absolut ikke af slumbananMega gode, især den røde med peanuts og caramel er min helt store favorit. De er virkelig lækre alle tre slags. Svært ikke bare at drikke dem alle på en gang! Smager som hjemmelavet milkshake, og man bliver afhængig. Det er en fantastisk måde at få smagt forskellige varianter uden at brænde inde med en stor pose af noget man måske ikke kan lideSmager fantastisk , og mætter så godt ! Smager himmelsk , og mætter så godt ! Alla bars är goda, crunchy och smakar NOLL sötningsmedel, men Peanut & Caramel är utan tvekan godast. Kommer aldrig att köpa något annat från och med nu! NielsRigtig gode vanedannendeMega lækkert. Selv om det var en gratis T-shirt så skal kvaliteten være i orden. Det er den ikke.
Sømmet forneden krøller op og den sidder ikke pæn. Billig kvalitet. Print på for- og bagsiden er alt for stort og skrigende. Lidt mere diskret - og mindre tekst vil gøre det hele meget mere stilfuldt.Helt klart en markant forbedring i smag og konsistens siden jeg sidst, for 15 år siden, brugte protein tilskud ifbm med træning.
Ang smag, er alle smagende varierede og smager af det der står. Blander kun med vand og der er ingen af varianterne der klumper eller smager af ‘proteinpulver’ - Smag er jo en smagssag, vigtigst for mig er det at det ikke klumper og ikke har den grimme bismag, som proteinpulver havde for år tilbage.
God smakGør absolut intet for mig, skal stadig spise den samme mængde kalorier for at blive mæt.Det absolut bedstsmagende proteinpulverHela familjen älskar den. Använder den till pannkakor, gröt eller glass. De smager super godt! Synes det er svært og ramme den der cremaet drik, når man laver dem selv :D Sidder perfekt Den bedste på markedet Lækker og sødmefuld god smag. Har alt det et måltid skal indeholde.
Fibre, protein.
Smager godtDisse er specielt gode, for der er ingen nødder eller Mørk chokolade, som jeg er allergisk overfor. God til mellemmåltid og ingen Mørk chokolade eller nødderGod som de andre. Men jeg bliver træt af banansmag i længden. Elsker denne.Overraskede lækker Smager ganske fantastisk med iskold minimælk Syns desværre den har ændret smag. Æv ævBedste vegan vi har prøvet.elsker, elsker, elsker bare marzipanen fra BobylabFantastisk bar, forkælelse når det er bedstKunne vært litt større,men en fantastisk fin shaker som holder drikken kald litt lengre Digger alle disse. Tåler ikke melk og syns "vanlige" shaker blir vannete i smaken. Smaken på disse er HELT fantastiske...Digger alle disse. Tåler ikke melk og syns "vanlige" shaker blir vannete i smaken. Smaken på disse er HELT fantastiske...Digger alle disse. Tåler ikke melk og syns "vanlige" shaker blir vannete i smaken. Smaken på disse er HELT fantastiske...Denne smaker så nærme "vanlig" melkebasert iskaffe du kan komme med vann . Fem stjerner fra meg.... Min yndlings pandekageblanding! Mums! Bliver dog LækkertDet er den absolut bedste bar jeg har smagt., alt er perfekt - smag, konsistens, størrelse, pris og indhold.
Meget anbefalelsesværdig :)Også en Rigtig god bar., næsten lige så god som cookie dough., hvis man vil ha lidt mere chokosmag er denne her perfekt., selv foretrækker jeg cookie dough pga de knasende chokostykker i den blide ‘dej’., men det er en smagsag - chunky chocolate har en fyldig chokoladesmag. En rigtig god bar., der minder om skumbananer., den sprøde chokolade overtræk i kontrast mod det bløde banan’skum’fyld er fantastisk. Veldig bra innhold, men synes at man skulle kunne velge smak på proteinshakene som følger med. Er ikke alle som er like glad i de ulike smakene og da er det er fordel å kunne velge!Fungerer godt til å være så billig!
Lokket sitter litt løst, men har ikke blitt søl enda :) Veldig god smak :)
Anbefaler å blande inn en liten dæsj pulverkaffe! Meget lækkertRigtigt lækkertSuper godt produkt. Ved den første tår er smagen lidt syntetisk, men derefter smager den himmelsk af ice tea. Et minus er dog, at produktet er så dyrt i forhold til andet protein pulver.De smager bare pissegodt! Længere er den ikke!Kjempe god! Farvoritt!!! Smaker virkelig milkshake!Den var super fin :) De smagte okay. Dette var en super lækker pakke Det smager så lækkert!Helt nydelig smak! Anbefales virkelig!Er vild med det, seriøst et lækkert alternativ til proteiner!Jeg elsker chokolade topping og det her er den bedste jeg har smagt, og så er den endda sukkerfri!:DDe er så gode. Minder som mange andre skriver meget om en KitKat. Jeg vil klart anbefale dem :-)De smager fabelagtigt... Lækker chokolade og tilpas smag af jordbær. Jeg bruger dem helt klart som mellemmåltid :)Smaker kjempegodt! Så digg med en proteinshake som ikke har "milkshake"konstinens. Anbefales! Fantastisk rik på smak og demper søtsuget når det melder seg. Lite trekk for at de veldig lett blir ‘’overstekt’’, men det er en bagatell og bare å følge bedre med!!! Smager super godt og mætter godt som erstatning af et måltid.Helt wowBeste proteinpannekakene jeg har prøvd! Og jeg har prøvd MANGEEneste proteinpulveret jeg kan drikke med vann og som jeg synes er GODT :)Smagen er rigtig god. Konsistensen er jeg ikke så vild med. Feber for trævlet/fiber agtig. Lidt som i den salte proteinbar. Personligt er jeg mere til de mere faste, a la cookie eller hasselnødder og karamel. Litt spennende med proteinpulver i ny form! God på smak, kanskje bittelitt kunstig ettersmak, men kommer til å kjøpe igjen.Fantastisk!Veldig god på smak! AnbefalesDejligt den kan gå i opvaskeren, og fin str!Smager godt og giver en lækker konsistens. Men den er meget sødMeget sød Kjempe god! Digg på Bananpannekakene!Fantastisk! Endelig en proteinshake som man kan drikke ved siden av mat uten at den er tjukk og melkelignende. Tommel opp.
Super digg! Anbefales!Dejlig frisk smag, ekstra god med lidt knuste isterninger..Veldig gode barer. Sjeldent man får tak i gode proteinbarer som er melkefri.Veldig god smak. God både for seg selv og som ekstra protein i smoothie.En kasse med en masse lækkerier. Kjempegode barer med en ren og fin ingredienseliste. Perfekt som tursnacks, etter trening, eller når man bare har lyst på noe søtt og godt. Topp smak - holder det den loverSmager sindssygt godt. Farlig at have stående hjemme :)Mætter fint og smager fantastisk Bodylabs magnesium kompleks er efter min mening det bedste til prisen Var meget under min forventning troede det vil smagte lige så godt som jeres andre produkter FantastiskFantastisk Super god smag og ikke for syntetisk. Klart værd at købe hvis man kan lide banan milkshake Den er super flexibel og det at den kan bruges På alle slags døre gør det nemmere.De gør det lettere at give en ekstra skalle når der skal trænesSmager mega godt! Elsker den ovenpå cookies and cream pandekagerne! Veldig god!Super gode, min go to lunsj Smager dejligt og god konsistens Den smager sindsyg godtJeg må indrømme at dette er første gang jeg har købt et produkt gennem Bodylab som er så skuffende. Ideen bag produktet er genial og træningsmulighederne med de mange elastikker for at øge/mindske modstanden lagde op til at musklerne kunne belastet. Problemet ligger dog i at elastikkernes kvalitet. Det føles som om der er en grænse for hvor meget den enkelte elastik kan give sig og når den er strukket nok ud (hvilket der ikke skal meget til) så giver den sig ikke mere. Jeg må desværre erkende at jeg føler jeg har spildt 350 kr. Synes de er grynede i konsistensen og alt for søde. God holdbarhed. Meget hurtig levering. Super god service
Produkt anmeldt: Bodylab - Suspension Home Trainer